Laikā, kad Covid19 vīrusa izplatības dēļ, valstis slēgušas savas ārējās robežas un pārvietošanās ir ierobežota arī aviokompānija Wizz Air ir spiesta atcelt plānotos pasažieru reisus. Lidojuma atcelšanas gadījumā Wizz Air informē konkrētā reisa pasažierus (rezervāciju veicējus) un veic naudas atgriešanu. Lidojuma statusam iespējams sekot līdzi arī Wizz Air lietotāja kontā vai aviokompānijas mājas lapas sadaļā “Lidojuma statuss»”
Automātiska naudas atgriešana
Aviokompānija ir ieviesusi automātisko naudas atgriešanu uz Wizz klienta kontu. Papildus rezervācijas summas atgriešanai, uzņēmums saviem klientiem piešķir bonusu, kas sastāda 20% no atceltās rezervācijas kopējas summas. Wizz Air kontā atgriezto naudas summu var izmantot jaunu aviobiļešu iegādei uz reisiem nākamajos 24 mēnešos.
Naudas izmaksa uz bankas kontu
Ja atceltās rezervācijas veicējs vēlas saņemt naudas atgriešanu uz savu bankas kontu, tad tam jāizpilda speciāli šim gadījumam paredzēta veidlapa, kas pieejama Wizz lietotāja kontā pie atceltās rezervācijas. Izvēloties Wizz kontā ieskaitīto naudu izmaksāt uz savu bankas kontu, aviokompānijas piešķirtais 20% bonuss tiks anulēts un uz kontu tiks atgriezta rezervācijas summa 100% apmērā.
Jāņem vērā, ka lielā pieprasījuma dēļ, naudas atgriešanu uz bankas kontu var aizņemt ilgu laiku. Pārskaitījumsvar aizņemt pat vairākus mēnešus.
Vairāk informācijas par atcelto biļešu atgriešanu un naudas atmaksu atradīsiet šeit».
Biežāk uzdotie jautājumi
Wizz Air tāpat, kā citu aviokompāniju pasažieriem ārkārtas gadījumos papildus kompensācija nepienākas. Aviokompānija piešķir 20% bonusu, gadījumā, ja atceltā lidojuma pasažieri par Wizz kontā atgriesto naudas summu iegādājas avobiļetes uz citiem Wizz Air piedāvatiem reisiem, nepieprasot naudas atmaksu uz bankas kontu.
Rezervācijas veicējs var atcelt veikto aviobiļešu rezervāciju, taču atgriežot lidojuma biļetes pirms aviokompānija ir atcēlusi konkrēto reisu, netiks veikta 100% naudas atmaksa. Izņēmums ir pasažieri, kas iegādājušies Wizz Flex. Atceļot rezervāciju brīvprātīgi, tiek iekasēta maksa par pakalpojumu, kuras apmērs ir 60 – 80 EUR par pasažieri, par lidojumu. Vairāk par brīvprātīgu lidojuma atcelšanu lasiet šeit».
Ar aviokompāniju Wizz Air iespējams sazināties zvanot pa maksas tālruni 902 00 953. Maksa par zvanu 0,86 EUR minūtē + maksa par telefona operatora pakalpojumiem. Jāņem vērā, ka ārkārtas situācijā, saziņa ar aviokompāniju var būt ļoti apgrūtinoša. Papildus kontaktinformācija atrodama šeit». Jāņem vērā, ka ārkārtas situācijā, saziņa ar aviokompāniju var būt ļoti apgrūtinoša.
Lai saņemtu naudas atgriešanu par atceltu aviobiļeti vai veiktu izmaiņas rezervācijā, ir jāsazinās ar rezervācijas veicēju. Pasažieris nevar pieprasīt naudas atgriešanu Wizz Air mājas lapā vai sazinoties ar aviokompānijas pārstāvi, ja rezervācija veikta tūrisma aģentūrā vai to veikusi kāda cita trešā persona, kas tiek uzskatīta par rezervācijas veicēju.
Informācija par lidojuma atcelšanu tiek nosūtīta uz e-pastu, kas norādīts veicot aviobiļešu rezervāciju. Lidojuma statusam iespējams sekot līdzi aviokompānijas mājās lapā, atverot savu rezervāciju vai sadaļā “Lidojuma status”.